X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

צלחות

צלחות בלימה Brembo Sport

עיצוב מיוחד

הדבר הראשון שקל להבחין בו הוא בתבנית החירוץ הייחודית שעל פני צלחת הבלימה. זהו עיצוב מיוחד המתבסס על צלחות המירוצים שלנו, TYPE 3 , הבחירה של אלופי מירוצי המכוניות בכל הרמות.

              בנוסף על צלחות ספורט T3 מופיע דבר שהיה עד היום רק בצלחות מירוצים: לוגו BREMBO על פני הדיסק עצמו. הבטחה ברורה לכל מי שמביט לאיכות, לטכנולוגיה וליתרון היחסי של בלמי ברמבו.

עיצוב החריצים על פני צלחת הבלימה

קל מאד לזהות את הצורה יוצאת הדופן של החריצים שעל פני צלחת הבלימה. זו צורה ספציפית לברמבו המתבססת על הניסיון האדיר שיש לחברה על מסלולי המירוצים ברחבי העולם, ניסיון שמביא נהגים רבים לפסגת הספורט.
בעולם המירוצים צורת החריצה הזו מספקת איזון מושלם בין עוצמת הבלימה, שחיקת רפידות הבלימה ואורך חיי צלחת הבילום. עם בסיס כזה איתן, פיתחה ברמבו אחרי שעות ארוכות של ניסויי דינמומטר ועל המסלולים, מערכת שתתאים גם לשימוש בכביש.
העיצוב הזה, שהוסב ממסלול המירוצים, עדיין מקנה נשיכה עדיפה על פני דיסקים רגילים והוא פחות אגרסיבי בחזית שחיקת רפידות הבלם ועם חיי רפידה ארוכים. עיצוב חריצים עדכני זה, שהוא ייחודי לכל דיסק הוא גם הכלי שבזכותו ברמבו קיבלה אישור תקן R90 על כל מוצרי סדרה T3 החדשה.
בנוסף, על הצלחות החדשות ממשפחת T3 מופיע לוגו ברמבו, כפי שהיה עד עכשיו רק בצלחות הבלימה של מסלולי המירוצים. זאת כדי שתהיו בטוחים שהנכם מתקינים את המוצר האמיתי וכי אתם נהנים מהטכנולוגיה והבטחת האיכות של BREMBO.

איוורור צלחות

צלחת בלימה המשמשת למירוצים או למכונית ביצועים היא למעשה חלק שתפקידו לספוג את האנרגיה של המכונית ולהמיר אותה לחום על ידי חיכוך רפידות הבלימה בדיסק. על אוורור הצלחות להיות יעיל מספיק כדי להפחית את הטמפרטורה הגבוהה הנספגת בצלחות.

על אותה יעילות קירור להיות בעוצמה רבה כדי שתוכל להוריד את הטמפרטורה של צלחות הבלימה לפני שמתרחשת בלימה חוזרת. זאת כדי להבטיח שחום הצלחות לא יעבור את הרף העליון של החומר ממנו עשויות רפידות הבלימה.

בקטלוג של ברמבו תוכלו למצא איזה סוג אוורור מיושם באיזה עיצוב של צלחת בלימה. קל הבין שהקירור ההכרחי למערכת בלמים מסויימת וכי באופן גורף עדיף שלצלחות יהיה האוורור החזק ביותר האפשרי. לא כך.

במציאות אם צלחת הבלימה קרה מדי, אז הביצועים של רפידות הבלימה ומכאן של הרכב שבו הן מתוקנות, יהיו מוחלשים. בתיכנות של קו צלחות הבלימה T3 ברמבו התייחסה לעומס הבלימה האמיתי של כל יישום בין אם מדובר ברודסטר פתוחה או טורבו ביצועים כפולת הנעה. עם המידע הזה פיתחה ברמבו אוורור רלוונטי לכל אפליקציה בין אם אלו נימים ישרים, עיצוב ניצב או נימים קמורים לפי צרכי הטמפ' הייחודיים של כל יישום וכדי לקבל את הביצועים הטובים ביותר.

במקרים שבהם ברמבו בחרה בצלחות בלימה ללא אוורור, כמו למשל במכוניות בעלות הנעה קדמים ועם מניין נמוך של כוחות סוס, שילוב הצלחות והרפידות הוא כזה שנועד לשמור על טמפרטורת העבודה האופטימלית של המערכת.

 


לקטלוג הצלחות

תקן R90

כל משפחת BREMBO T3 מאושרים בתקן האירופאי R90. כמו עם רפידות הבלימה זו עתה חובה חוקית במדינות רבות שגם צלחות הבלימה יעמדו בתקן R90. במדינות רבות שבהן הרגולטור אינו מחייב את התקן הזה, לקוחות ונהגים שמודעים ומבינים עניין דורשים אותו כהבטחה של איכות מצויינת.
אחד הפרמטרים החשובים לקבלת התקו הוא מבחן אורך חיי צלחת הבלימה ביחס לצלחת בלימה סטנדרטית מיצרנית הרכב. המבחן הזה מגן עליכם הלקוחות מהתקנה של צלחת בלימה עם חירוץ אשר מקצר מאד את אורך השירות של הצלחות. פעמים רבות צלחות נחותות מפתחות סדקים או אפילו כשלים מלאים בגלל עיצוב חריצים שלא נבחן כיאות.

 

חבילה מלאה

מאמצי ההנדסה, העיצוב הפיתוח והניסוי שהושקעו במערכת T3 החדשה של BREMBO נעשו כדי שיוכלו לעבוד באופן מיטבי עם רפידות בלימה שכבר קיימות בשוק, HP2000. השילוב של השניים זו הדרך האופטימלית לקבל שידרוג משמעותי של מערכת הבלימה. לרכוש ולהתקין סט של צלחות T3 ורפידות HP2000  תואמות.

במכונית כביש, הבלמים שמאחור לרוב אינם נושאים בעומס רב ועיקר המטלה היא על הצלחות והרפידות שבחזית. אולם כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, BREMBO ממליצה לשדרג את כל הצלחות שברכב: לפנים וגם מאחור.

הנשיכה החזקה יותר שהצלחות החדשות מאפשרות והחיכוך הרב מרפידות HP2000 המורידות המון אנרגיה לדיסקים בכל בלימה יוצרים שילוב שיתן סיפוק אדיר לכל נהג ועם תוספת שאי אפשר יהיה להתעלם ממנה של ביטחון ובטיחות בכל תנאי הדרך.

FTNC, השותפים הרשמיים של BREMBO בישראל והיבואנים הבלעדיים של מוצר ייחודי זה!


לקטלוג ה"נעליים"