X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

צלחות בלימה
דו רכיביים

למכוניות יוקרה – ומעלה

איכות וחדשנות: תנו לניסיון שצברנו עבור יצרני הרכב לשרת אתכם

כיצרן בלמים אשר מייצר את מערכות הבלימה עבור יצרני הרכב המובילים בעולם, ברמבו תמיד הייתה נקודת ייחוס בכל הקשור בידע וביכולת להעביר את הידע אשר נצבר עבור יצרני הרכב הגדולים ביותר לשוק החלפים באמצעות מוצרים ייחודיים הכוללים דיסקים דו רכיביים, יצוקים, מחורצים ומחוררים וקלי משקל.

ברמבו מציעה כיום מספר נרחב של פתרונות למוצרי בלימה מעולים כגון:

  • דיסקים מסגסוגת ברזל יצוק
  • דיסקים מאווררים
  • דיסקים מחוררים ומחורצים

הודות לטכנולוגיות אלה, ברמבו מבטיחה ביצועים מעולים גם בתנאי קיצון, עמידות גבוהה של הדיסקים, נוחות מרבית בנהיגה והפחתת משקל של מערכת הבלימה. היצע המוצרים כולל גם חלק גדול מדגמי היוקרה של יצרני הרכב הגדולים.

מאפיינים טכניים

יצרני הרכב תמיד ראו לנגד עיניהם את הפחתת משקל הרכב והפחתת המאסה המוקפצת כמטרות עיקריות, במיוחד בשנים האחרונות, כדי להפחית בצריכת הדלק ובהיקף פליטת המזהמים.

ליבת האלומיניום של הדיסקים הצפים והכפולים של ברמבו וליבת הברזל של הדיסקים היצוקים של ברמבו מאפשרות הפחתת משקל של הדיסק אשר נעה בין 15% ל 30% בהשוואה לדיסק של יצרן אחר באותן מידות.

ביחס למאסה של הרכב, הפחתת משקל זו עשויה להיראות לא משמעותית, אך למעשה הפחתת משקל דיסק הבלימה משפיעה על צריכת הדלק, על ביצועי הרכב ועל ההיגוי מכיוון שהדיסק הוא חלק ממאסת הגלגל של הרכב שמשקלה קריטי להתנהגות.

מאסה צפה

היצע הדיסקים הצפים של ברמבו כולל 26 סוגי חלקים אשר לקוחים ישירות מפסי היצור של ברמבו. טווח זה כולל את הדיסקים הטובים ביותר , בעלי ביצועי הבלימה החזקים ביותר אשר נדרשים ממערכת בלימה המיועדת למכוניות ספורטיביות.

 

דיסקים צפים כוללים ליבת אלומיניום המבטיחה הפחתה משמעותית במשקל הבלתי מוקפץ, מה שבתורו משפיע על הנוחות, התנהגות הכביש ורמות צריכת הדלק ופליטת המזהמים. בנוסף, מרכז דיסק הבלימה מחובר לפני שטח הבלימה של הדיסק אשר עשוי ברזל יצוק באמצעות תושבת ייעודית. כתוצאה מכך, התושבת מונעת מצבים של עיוות של הדיסק כתוצאה מהתחממות או התקררות מהירה, כפי שמתרחש במערכות בלימה אשר עומדות בתנאי נהיגה ספורטיבית.

דיסקים מחומרים מרוכבים

היצע הדיסקים הייעודי של ברמבו לדגמי ב.מ.וו כולל דיסקים מחומרים מרוכבים המיועדים להחלפת הדיסקים המקוריים, כולל ליבת אלומיניום המחוברת לדיסק הבלימה באמצעות פינים מפלדה. חידוש טכנולוגי זה מופיע בדגמי ביצועים רבים של ב.מ.וו וכולל 50 סוגי חלקים שונים.

דיסקים יצוקים למחצה

היצע הדיסקים הייעודי לדגמי היוקרה של מרצדס בנץ, שברמבו היא ספקית הבלמים הרשמית שלה זה שנים- כולל דיסקים יצוקים למחצה בהם ליבת הדיסק עשויה ברזל אשר מחובר ביציקה לדיסק הברזל היצוק המשמש לבלימה. טכנולוגיה זו לא רק מבטיחה ביצועים מעולים של מערכת הבלימה, אלא היא גם מאפשרת הפחתה של עד 15% במשקל הדיסק להפחתת צריכת הדלק והיקף פליטת המזהמים ושיפור התנהגות הכביש. הדיסקים היצוקים למחצה של ברמבו אינם רק מיועדים להחלפה מושלמת של הדיסקים המקוריים: הם גם עומדים בתקן ECE-R90

דיסקים קלים

דיסקים קלים הם התוספת האחרונה להיצע מוצרי הבלימה של ברמבו אשר מיועדים ספציפית לרכבי השטח של לנד רובר ולמכוניות יגואר. הדיסקים הקלים של ברמבו מיוצרים באותו מפעל ובאותו פס יצור ביחד עם הדיסקים המיועדים לרכבי לנד רובר ויגואר חדשים ועשויים מפלדה יצוקה עשירה בפחמן אשר מחוברת לליבת פלדה.

 

מאפיינים טכניים אלה אחראים להפחתת משקל של עד 15% ביחס לדיסקים יצוקים באותה מידע. מכיוון שדיסק הבלימה מהווה חלק מן המשקל הבלתי מוקפץ של הרכב, הפחתת משקל הדיסק מייצרת שיפור בהתנהגות הרכב על הכביש , ביחד עם שיפור של צריכת הדלק והפחתה של פליטת המזהמים.

 

דיסקים קלי משקל יהיו זמינים רק במדינות האיחוד האירופי, כולל בריטניה, שוויץ, איסלנד, נורבגיה וליכטנשטיין.

דיסקים ביציקה כפולה

דיסקים ביציקה כפולה הם פתרון ייחודי של ברמבו לשוק החלפים אשר זמין בין היתר למכוניות אאודי, אלפא רומיאו, אסטון מרטין, מזראטי ומרצדס AMG. המאפיין החשוב ביותר של דיסקים אלה הוא פני שטח עשויים ברזל יצוק וליבת דיסק בלימה עשויה מאלומיניום אשר משלבים בין יתרונות יכולת ניהול חום של ברזל יצוק ומשקלו הקל של אלומיניום. כך, דיסק בלימה ביציקה כפולה חוסך 30% במשקל (ביחס לדיסק יצוק באותו גודל) ומביא לירידה משמעותית בצריכת הדלק ובהיקף פליטת המזהמים. הפתרון של ברמבו מייצר גם הפחתה בעיוות של הדיסק בתנאי חום קיצוניים, שיפור בביצועים והפחתת רעידות.