X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

רפידות

רפידות Brembo Xtra

הפיתרון האידיאלי לשיפור המאפיינים של דסקיות Brembo Max ו-Brembo Xtra

רפידות Xtra Brembo פותחו כדי לשפר את היתרונות שמציעות הדסקיות המחוררות והמאווררות של Brembo. הן הפיתרון האידיאלי לחובבי רכב שרוצים ליהנות מנהיגה ספורטיבית מבלי לוותר על הנוחות והעמידות בעת השימוש בכביש.פיתרון טכני זה קשור לדסקיות Brembo Max ו- Brembo Xtra ועבר בהצלחה רבה את המבחנים התובעניים ביותר תנאי מעבדה ועל הכביש. אפילו עבור המכוניות השייכות לקבוצת הביניים שאליהן מכוונות דסקיות הביצועים Xtra ו-Max.כל המכוניות הקומפקטיות הבינוניות והספורטיביות שיוצרו לאחרונה ומשווקות כעת כלולות בין דגמי הרכב הרבים שבהם ניתן להתקין את הרפידות החדשות. גלה אם קיימות דסקיות ורפידות ספורט גם לרכב שלך, בקטלוג המקוון שלנו.

התרכובת

כדי לייצר את רפידות הבלם החדשות Xtra, פיתחו המהנדסים שלנו את החומר הנקרא BRM X L01. הוא מיוצר מיותר מ-30 מרכיבים שונים שנחקרו ונבדקו במעבדות המחקר המתקדמות שלנו.

חומר חדשני זה מגיע היישר מהניסיון של Brembo בתחום הציוד המקורי ובמוצרים עתירי ביצועים הדרושים כדי לרסן את הכוחות הגדולים ביותר. הוא משלב את המאפיינים הדרושים לביצועים מעולים עם הנוחות שדורש פלח השוק העליון.

Xtra ביצועים

תחושת דוושה

דיוק מושלם של דוושת הבלמים לשליטה מוחלטת על פעולת הבלימה, המעניקה חוויית נהיגה ספורטיבית מושלמת.

נוחות

התרכובת נבחנה לשימוש ספורטיבי בכביש. הביצועים והנוחות מובטחים תמיד, גם במהלך השימוש התובעני ביותר.

דעיכה

הערבות הטובה ביותר לפעולת בלימה עקבית ובטוחה היא כאשר הביצועים שומרים על אחידות, הן במהלך מחזורי הטמפרטורה הגבוהה והן במהלך המחזורים הקרים שאחריהם.

יציבות חיכוך

מקדם חיכוך שנשאר יציב בכל תנאי השימוש מבטיח פיזור אחיד של הטמפרטורה והלחץ וכך מונע היווצרות "נקודות חמות" על משטח הבלימה, הגורמות לרעידות.

שחיקה מופחתת וחישוקים נקיים

המבחנים הרבים על הכביש והמכשירים שבוצעו הבליטו כולם הפחתה רלוונטית של הבלאי של דיסקיות Max ו-Xtra. הדבר נכון גם לגבי חומר החיכוך, בהשוואה לתוצאות שהושגו עם רפידות רגילות שלא פותחו עבור שימוש זה. שחיקה מופחתת של רכיבי החיכוך וההפחתה המקבילה של פליטות האבק מבטיחות שהחישוקים יהיו נקיים יותר בהשוואה למצב הרגיל.

 

ECE R90
לשימוש בכביש

לשימוש בכביש

כל המק"טים של מערך רפידות Brembo Xtra מאושרים לשימוש בכביש, על פי תקן ECE R-90.

מעל 100
מק"טים בהיצע

 

מערך הרפידות Xtra תוכנן במיוחד עבור מערך הדיקיות Max ו-Xtra ומכסה חלק גדול מהמכוניות הקומפקטיות, הבינוניות והספורט החדשות ביותר.

סימון
לוגו brembo

הסימונים על דסקיות המרווח ועל חומר החיכוך הם סממן נוסף של יכולת הזיהוי והבלעדיות של רפידות Xtra.