X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

ברמבו מובילה בהגנה על הסביבה

• מרץ 3, 2020

עובדה: זה קל מאוד לומר שאתה שומר על הסביבה. מדובר באמרה ערטילאית, אמרה שלא תמיד נבדקת ונבחנת לפרטי פרטים. אמרה של יציאה ידי חובה. כי לשמור על הסביבה באמת, זה כבר עניין אחר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בארגונים גדולים, שלוקחים על עצמם מחויבות אמיתית לשמור על הסביבה כדי לדאוג לעתיד.
BREMBO לוקחת את נושא השמירה על איכות הסביבה ברצינות הרבה ביותר שיש. אך כדי להבין זאת, לא צריך להסתמך רק על נתונים של BREMBO, זו לא חוכמה. לשם כך עדיף להסתמך על נתונים שמספקים גופים חיצוניים ועצמאיים שתפקידם הוא לבדוק באמת מה אנחנו עושים למען הסביבה.
CDP הוא ארגון בינלאומי שלא למטרת רווח, שמנטר ובודק גופי ענק בעולם העסקים כדי לקבוע האם הם עושים מספיק למען העתיד של כולנו. חוות הדעת של CDP נחשבות למחמירות במיוחד והארגון עצמאי לחלוטין כדי שלא תהיה יכולת להשפיע על עבודתו, גם כאשר מדובר בגופים עסקיים ענקיים. BREMBO עומדת באמות המידה המחמירות של CDP, כך קבע הארגון בשנת 2018. לא זו בלבד ש BREMBO עומדת באמות המידה של CDP, היא גם קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר בסעיפים החשובים ביותר שנוגעים לשמירה על איכות הסביבה.
ב-BREMBO מדובר במסורת, ולא בכדי: ארגון שמייצר מערכות בלימה זה עשרות שנים חייב להראות מעורבות בתחומים רבים. לא רק בתהליכי היצור הקפדניים, לא רק ברמה הגבוהה ביותר של הנדסה ולא רק במחויבות הבלתי מתפשרת לביצועים. אלא גם בשמירה על מה שחשוב למען הדורות הבאים, בנקיטת גישה אחראית לגבי תעשיה ולגבי יצור, שמיועדת להבטיח שההשפעה הסביבתית של BREMBO תהיה קטנה ככל האפשר. זאת, כדי להבטיח איכות גבוהה לא רק ברמה המוצרית, אלא גם ברמה הסביבתית.

אך מה זה אומר בעצם ש-BREMBO עומדת בסטנדרטים של CDP? ובכן, מדובר בהרבה יותר מסתם אמירה ריקה: CDP הוא ארגון שמשמש משקיעים בחברות בורסאיות שמעוניינים לוודא שהחברות שבהן הם משקיעים הן אכן חברות נקיות ועם אחריות סביבתית. כאלה שעומדות בהתחייבויות שלהן ולא סתם מסתפקות בהצהרות. היקף ההשקעות בחברות ש-CDP בודק עבור משקיעים היה בשנת 2018 לא פחות מ-3.3 מיליארד דולרים.
בדומה לכל החברות אשר DCP בודק, גם BREMBO נבדקה לפי מספר פרמטרים קפדניים במיוחד, שמיועדים לאפשר למשקיעים לדעת שכספם הולך גם למטרות טובות. בין הפרמטרים ש-CDP בודק נמדדים השפעה על איכות סביבה, השפעה על פגיעה ביערות העולם וגם השפעה על איכות המים. את ההשפעה של הארגונים על איכות הסביבה, ארגון CDP מדרג באמצעות סולם בעל ארבע דרגות של ידידותיות לסביבה, ומי שאינו עומד בפרמטרים של CDP, בין היתר בגלל חוסר רצון לדווח, מקבל ציון נמוך יותר מארבעת הדרגות: F, כלומר "נכשל".
סיכומי הדירוג של CDP חושפים עובדה פשוטה: BREMBO קיבלה ציון A, הציון הגבוה ביותר בשתי קטגוריות חשובות: השפעה על איכות המים והשפעה כוללת על זיהום אוויר. נושא היערות לא נבדק מכיוון ש-BREMBO אינה זקוקה כלל לכריתת עצים. בכך מצטרפת BREMBO לרשימה ארוכה ומכובדת של חברות שנבדקו על ידי CDP בשנת 2019, רשימה הכוללת את דויטשה טלקום, ענקית האנרגיה EDF, יצרנית מוצרי החלב דנונה וגם קונצרן הרכב יונדאי. המסר ברור: BREMBO כאן לא רק כדי לספק את מוצרי הבלימה הטובים ביותר, אלא גם כדי לוודא שהדורות הבאים יוכלו ליהנות מהם.

כתבות נוספות

נובמבר 27, 2019

טכנולוגיות וחדשנות בעולם הבלמים

בלמים נראים אולי כמוצר פשוט: דיסק, רפידות שלופתות את הדיסק המתכתי וכמובן: קליפר שתפקידו הוא…

קרא עוד
Dodge Charger

ספטמבר 14, 2022

עוד חדשות מלהיבות מברמבו

זה לא חדש שאנחנו אומרים שאת הבלמים של BREMBO אפשר למצא במפרטי היצרן של המכוניות…

קרא עוד

אוקטובר 23, 2022

בלימה נכונה בחורף -כל מה שחשוב לדעת

הגשמים הראשונים מלווים תמיד בהודעות על תאונות דרכים רבות – הדרך הטובה ביותר להימנע מלהיות…

קרא עוד