X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

הגיע הזמן לקבל מה-VAG שלך הרבה יותר..

• פברואר 5, 2021

זה לא משנה אם יש לך סקודה RS, פולקסווגן GTI, קופרה או אאודי S השלם את החסר תמיד תוכל להוציא מכולן עוד קצת. השיפור הכי טוב שתוכלו לעשות עם התוצאה החזקה ביותר!

לקבוצת מותגי VW יש כמה מכלי הרכב המהנים ביותר לנהיגה. בטח ובטח אם מוסיפים לרשימה גם את פורשה, היא בכל זאת מותג של VW.
אבל אנחנו הפעם נתמקד במותגים ובדגמים העממים יותר, ופחות.

דור חדש, הרביעי במספר, של סקודה אוקטביה RS הגיע לישראל והיא ממשיכה לתת שילוב מנצח בין איכות, שימושיות פונקציונאלית של סדאן ויכולות דינאמית מרחיבות אישונים בין השאר בזכות מנוע  2.0 ל' טורבו הזרקה ישירה המפיק 245 כ"ס ו-37.7 קג"מ. תחשבו על 6.7 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.
לא גרוע למכונית שבצבע הנכון (לבן למשל) תהיה ה-Sleeper המושלם.

אוקטביה RS מגיעה במקור עם מערכת בלימה מאד מחוזקת ביחס לדרדלה המקורי: צלחות בילום של 340 מ"מ בחזית ו-310 מ"מ מאחור. אלא נשוכים על ידי קליפרים בצבע אדום שלהם יש בוכנה אחת.

אם עוצמת הבלימה של ה-RS המהירה שלך מרגישה שאינה שווה בעוצמתה למה שהמנוע החזק יכול להפיק.
יש ל-BREMBO ישראל פתרון נהדר.
במקום לשלם מחירי פרימיום על מערכת בלימה מקורית בעלת ביצועים שהופכים את ה-RS לנכה.
שדרג את הבטיחות והספורטיביות עם צלחות הבלימה המחוררות מסדרת XTRA שלא רק שנראות הרבה יותר טוב מהמקור אלא שבשילוב רפידות הבלם התואמות הם יספקו עוצמת בלימה עקבית וחזקה פעם אחר פעם בכביש  – היכן שה-RS שלך באמת מבריקה.

משפחת דגמי CUPRA של סיאט היא באמת מרשימה מאד. אם זו הלאון הנושקת ל-300 כ"ס כבר מאולם התצוגה, קופרה אטקה שגם היא עם 300 כ"ס וחליפה של רכב פנאי משפחתי תמים וממש בקרוב הפורמנטור.
הדגם הייעודי הראשון של מותג קופרה שכבר מסתובב בארץ על 310 כ"ס שלו וקוקפיט דיגיטאלי מלא.
לקופרה אטקה פוטנציאל לא פחות טוב מזה של אוקטביה RS להיות SLEEPER נפלא. ומספקת חווית נהיגה מרשימה מאד ל-SUV. משהו שאתה חייב לנסות בעצמך אם אין סגר.
הפורמנטר של קופרה וגם אטקה כבר משתמשים, בחכמה רבה, במערכות הבלימה המתקדמות של BREMBO, כמו מותגי פרימיום ספורטיביים רבים אחרים הוא מגיע ככה "מהבית". דיסקים בקטרים של 340 מ"מ ומעלה שנושכים חזק יותר מהומור של חמות פולניה.

כדי למצות את מה שיש למשפחת קופרה לתת לך, אנו ממליצים להתקין צלחות בילום ורפידות בלימה מסדרת XTRA של BREMBO.
לא רק שתחסכו כסף רב מול מחירי החלפים המקוריים – אלא תיהנו משילוב מקורי של רפידת בלם שנועדה לעבודה עם צלחות הבילום האלה.
הצלחות מאווררות וגם מחוררות כדי לפנות גזים, וחום במהירות המרבית והן יקנו לקופרה שלך עוצמת בלימה חזקה בכל תנאי הדרך, ובמוד נהיגה אגרסיבי ביותר. קח את הקופרה לכביש – כדי לגלות עד כמה המעצורים שלנו הרבה יותר טובים.

שתי גרסאות ה-GTi הנפלאות של פולקסווגן לא איתנו. לא כחדשות בכל מקרה.
השיווק של הדור התשיעי של הגולף מתעכב ואילו הפולו משווקת כרגע רק בגרסאות 95 כ"ס אנמיות.
אולם בחוץ, ברחובות, ועל הכבישים המהירים ובהרים ה-GTi רועמות. רועמות אבל לא בולמות מספיק חזק…
אז בהחלפה הבאה תוכל ליהנות מהתמורה הנהדרת של כסף/בלימה אם תתקין סט בלמים של BREMBO. תבקש את משפחת XTRA כדי לקבל אקסטרה ביצועים ובטיחות מה-GTi שלך.

אאודי S ו-RS הם לגמרי באיזור החלומות לרובנו. מה-S3 הקטן (או S1 שפעם שווק כאן והיה רקטת כיס) דרך ה-RS המפלצתיים ועולים כחדשים מעל למיליון שקלים.
השימוש הרוחבי במערכות הבילום המתקדמות של BREMBO הוא מקורי כבר מפס היצור האקסקלוסיבי של אאודי.  אבל אפילו ב-S3 החדש (שעולה כאן כ-370 אלפי שקלים) לא מגיע עם המעצורים הכי טובים שניתן. למרות הכוח הרב של המנוע (310 כ"ס ו-40 קג"מ) והנעת הקווטרו המפורסמת. וכולם יודעים שלהחליף לצלחות מקוריות של AUDI זה עסק יקר.
שימוש במעצורי BREMBO מסדרת EXTRA ישפרו את הלוק של ה-S3 הג'נרית שלך עם צלחות בילום מחוררות שנראות כאילו נלקחות מפורשה או מסדרות גבוהות יותר של RS.
לצד היתרון הוויזואלי מציע השילוב עם רפידות בלם EXTRA עוצמת בלימה חזקה ואחידה גם בנהיגות ההזויות ביותר, בטמפ' גבוהה או בכביש המפותל אי שם בבקעה בשיא הקיץ.

ומה המשותף לכל המכוניות האלה? כולן נהדרות ומציעות רמות גבוהות מאד של דינאמיות וחווית נהיגה.

אבל גם כולן משתמשות באותה פלטפורמת MQB הבסיסית של קבוצת VW – וכולן יהיו עוד יותר טובות, מהנות לנהיגה ובטוחות בכל תנאי עם מערכות הבלימה המתקדמות של BREMBO.

כתבות נוספות

דצמבר 11, 2019

חמישה דברים שיצילו לכם את החיים בבלמים

בכל פעם שאנו מביעים עניין כלשהו במכונית, תמיד אנחנו מגיעים לשלב שבו אנחנו שואלים "אז…

קרא עוד
חדש מברמבו: ספורט דיסק T3

מרץ 30, 2022

חדש מברמבו: צלחות TY3

הדבר הראשון שקל להבחין בו הוא בתבנית החירוץ הייחודית שעל פני צלחת הבלימה. זהו עיצוב…

קרא עוד

נובמבר 27, 2019

איך לבחור מערכת בלימה…מה לקחת בחשבון לפני החלפת ברקסים

עבור רובנו, להחליף מערכת בלימה זה לא סיפור- ניגשים למוסך ואומרים למוסכניק לעשות ברקסים. בפועל,…

קרא עוד