X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

Brembo_Beyond_Greenance_Kit_header (1)

מקסימום בלימה מינימום פגיעה בטבע

• נובמבר 23, 2022

הכירו את GREENANCE  השם החדש למי שלא מוכן לעשות פשרות בביצועי הבלימה וחשוב לו לשמור על הסביבה.
ענקית הבלימה BREMBO ממשיכה לפתח מוצרים לסביבה בריאה יותר לכולנו.

שינוי האקלים נחשב על ידי רבים לאחת הסכנות הגדולות ביותר המאיימות על האנושות ועל אורח חיינו הנוכחי. אתם בטח כבר מכירים היטב את מאמצי המעבר למקורות אנרגיה מתחדשים וסביבתיים, בקרה הולכת ומחמירה של פליטות המזהמים מהתעשייה ומהתחבורה וכמובן את הדחיפה האדירה למכוניות חשמליות והיברידיות בניסיון להוריד את רמות זיהום האוויר בערים.
אבל זה לא מספיק להיפטר מהאגזוז ותוצריו. זה מחייב חשיבה יצירתית ולא מעט מאמצי מחקר ופיתוח כדי ליצור חומרים חדשים שיתפסו את מקום חומרי הגלם המזהמים.

העולם דורש יותר ויותר מוצרים עם פחות ופחות השפעה על הסביבה. זה מאד בולט בעולם הרכב. מהסיבה הפשוטה שהן שם.
המכוניות. סביבנו כל היום, מטרטרות וגולשות ואת העשן שהן פולטות אנו בהחלט רואים ומריחים. BREMBO מבינה את החשיבות של זה והיא מחוייבת לעתיד של התחבורה ברת קיימא. יתרה מכך, BREMBO מכירה בכך ששמירה על הסביבה היא המפתח לשמור על הביצועים המובילים גם בעתיד.

המחויבות להפחתת החתימה הסביבתית של מוצריה, היא הכוח המניע מאחרי GREENANCE משפחת מוצרים חדשה ומהפכנית שבמרכזה עומדת השמירה על הטבע. החלקים השונים המרכיבים את הקיט מתחשבים בתקני הסביבה העתידיים, אשר הולכים ומחמירים עם תעשיית הרכב ודואגים לעמוד בהם מבלי להתפשר על ביצועי הבלימה, עוצמתה ואורך חיי הרכיבים.

GREENANCE הוא הלחם מילים המספר למעשה את כל הסיפור: GREEN מהצד הסביבתי ו-PERFORMANCE כדי להזכיר לנו ש-BREMBO זה קודם כל ביצועים מובילי תעשייה. זו גם התשובה המנצחת לדרישה הגוברת לרכיבים בעלי חתימה סביבתית מצומצמת ולא לוותר על ביצועי הקצה שכה מזוהים עם סדרות ברמבו האחרות.

השם GREENANCE מתורגם למשפחה חדשה של מוצרי אפטרמרקט הכוללים צלחות בלימה מסגסוגת מיוחדת ורפידות בלימה תואמות. הקיטים של משפחת GREENANCE הם המפתח לאי וויתור על ביצועים ואי זיהום הסביבה על ידי הורדת פליטת חלקיקים PM10 ו-PM2.5 ובאותו הזמן מאריכים את חיי צלחת הבלימה עד פי שלוש ביחס לצלחת בלימה רגילה.

עשרות שנים על מסלולי המירוצים ובמיליוני מכוניות יצרו בסיס ידע ייחודי אשר יוצרים את המצע הטכנולוגי יוצא הדופן של BREMBO. זה מבטיח לא רק רכיבי אפטרמרקט איכותיים ביותר, אלא גם מחיר תחרותי וברוח הימים גם צמצום של 80 אחוזים בפליטת חלקיקים מזהמים.

הפתרון החלוצי הזה מבטיח קילומטראז' ארוך במיוחד ושיפור מהותי בהוזלת עלויות האחזקה של הרכב. בנוסף, זה מבטיח עמידות טובה יותר של צלחות הבילום ברמה שמאריכה עד פי שלוש את אורך החיים של החלק. יש לכך תרומה מהותית להפחתת העלויות, דבר שנהגים מקצועיים רבים ועסקים הדורשים קילומטראז' ארוך במיוחד מכלי הרכב שבצי, בין אם מדובר ברכב פרטי או במסחריות קלות.

הקיטים השלמים של BREMBO ממשפחת GREENANCE הם חלק מקו מוצרי BEYOND. אלו מיועדים לדור הבא של המכוניות ומתוכננים במיוחד כדי לשפר את דינמיקת הנהיגה של מכוניות בעלות הנעה חדשה: חשמלית והיברידית וכדי לתת פתרון הוליסטי ושלם לעתיד של תחבורה סביבתית.

המוצר החדש הזה מסמן צעד משמעותי לפנים בהיצע של סדרות BREMBO השונות.
ערכות הבלימה ממשפחת GREENANCE, הכוללות צלחות בלימה ורפידות בלימה תואמות, יגיעו לשוק האירופאי ברבעון הראשון של 2023.

כתבות נוספות

הקאמבק של בלם התוף

ינואר 25, 2024

הקאמבק של בלם התוף

יש לא מעט דגמים חדשים של רכב חשמלי המצוידים כבר מהמפעל בטכנולוגיית בלימה הכי מיושנת…

קרא עוד
לשדרג לצלחות בלימה Dual Cast

אוגוסט 22, 2022

משקל מופחת, צריכת דלק עדיפה, איכות מעולה והסוד של BREMBO

BREMBO מרחיבה את משפחת DUAL CAST עם גרסאות קלות משקל – להחלפה איכותית של צלחות…

קרא עוד

מרץ 19, 2023

משליטה בפורמולה 1 לשליטה ברכב שלך

BREMBO ממשיכה להיות דומיננטית בפורמולה 1 ומפתחת טכנולוגיות שיגיעו גם לרכב שלך, לכביש או למסלול…

קרא עוד