X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

Dodge Charger

עוד חדשות מלהיבות מברמבו

• ספטמבר 14, 2022

זה לא חדש שאנחנו אומרים שאת הבלמים של BREMBO אפשר למצא במפרטי היצרן של המכוניות המלהיבות ביותר על הכביש. אל ייאוש. גם אם הרכב שלכם לא מצויד עם BREMBO, נוכל לשפר את הביצועים עם סט במיוחד בשבילכם.

כבר מתחילים להריח את סוף השנה בשוק הרכב. שנה שהייתה מאד מעניינת ומאתגרת, לקוחות ויבואנים כאחד. מצד אחד ביקושים גבוהים, מהצד השני בעיות אספקה עולמיות. הנתונים מלמדים על ירידה של עשרות אחוזים במכירות של רכב חדש. במקביל, רמות הביקוש הגבוהות חיסלו כל סיכוי לקבל עסקה טובה או הנחה כלשהי. הגישה היא שעל הלקוחות להיות אסירי תודה שיקבלו מכונית, לאחר המתנה של חודשים. פחות הנחות והתמקדות בדגמים היקרים יצרו רמות רווחיות גדולות מאד ליבואנים הנסחרים בבורסה שנתוניהם שקופים לציבור. השיטה כנראה שעובדת.

מה שעוד ממשיך לעבוד, אם כי בקצב מעט מופחת, זו תעשיית הרכב. ממנה אנו מקבלים באיחור אופנתי, מותגים ודגמים חדשים משלל יבואנים. הנה שלושה דגמים מעניינים: מכונית שרירים חשמלית, SUV ספורטיבי וגם שרירן אמריקאי נדיר – שאת כולם תוכלו לרכוש ממש בקרוב וכולם מצוידים – בסטנדרט – בצלחות הבילום, הקליפרים ורפידות הבילום המעולות מבית BREMBO. אם אתם גם רוצים שהרכב שלכם יספק את הביצועים ואת כוח העצירה האדיר שיש למכוניות האלה, צרו עמנו קשר כדי שנוכל להתאים את הסט של BREMBO הנכון ביותר לרכב שלכם.

 

Polestar 2 Performance pack

עד לא מזמן פולסטאר הייתה חטיבת הביצועים של וולוו. אתם יכולים לחשוב עליה כמו על AMG למרצדס. כל מי שרצה וולוו חזקה במיוחד היה צריך לחפש וולוו עם תווית POLESTAR על הזנב וצבע מרכב שרבים הסיכויים שיהיה כחול.

עתה מתחיל היבוא של פולסטאר לישראל (קבו' מאיר) כמותג עצמאי של מכוניות חשמליות ספורטיביות. אנחנו נקבל דגם בשם פולסטאר 2 שהוא סדאן ספורטיבית אשר בגרסתה הבכירה ביותר בעלת שני מנועים עם 408 כ"ס שתגיע בפחות מ-5 שניות ל-100 קמ"ש ותעשה את כל זה עם הייחוד ורמת ההקפדה על הפרטים הקטנים והאיכות שאנו מכירים ממותג וולוו. כתוספת מפרגנת לנהג שמבין עניין יש את חבילת הביצועים (Performance pack) המכילה לצד אבזור נוסף גם סט צלחות בילום, קליפרים באנודייז זהוב ורפידות מיוחדות מבית BREMBO. הבלמים שנהנים מפיתוח ייעודי של BREMBO לגרסה הזו מציעים מבנה חזק יותר, תגובת בלימה מהירה, עמידות בפני טווחי טמפרטורה גדולים יותר וכל זה עם משקל עצמי מופחת (לשיפור עבודת המתלים), שחיקה מופחתת והצטברות אבק מינימאלית. רכב ביצועים חשמלי עומד בפני אתגרים ייחודיים ושונים מרכב בנזין בעיקר בשל המשקל הנוסף, כוחות הצד הפועלים ומאמצי הבלימה ופיזור החום הנגזרים מכך. מי שמספקת את הפתרונות הטובים ביותר – נמצאת היום בהישג ידך.

 

מזראטי גראקלה טרופאו

כל מי שאוהב מכוניות ספורט איטלקיות מכיר בוודאי את המופע הקולי הנפלא של מכוניות מזראטי. לרבים מאיתנו זה נשמע כמו מלאכים התוקעים בשופרות. פשוט נפלא. אפילו שרוב האנשים לא יבינו על מה המהומה.

יבואנית מזראטי לישראל החלה לאחרונה לשווק את הגראקלה. זהו SUV ספורטיבי, קומפקטי למדי שעומד כנף-מול-כנף מול מכוניות כמו פורשה מקאן. לצד גרסאות "חלשות" יחסית יש גם גרסה שרירים בשם TROFEO שמקבלת מנוע טורבו בנפח 3.0ל' המפיק 530 כ"ס. ההנעה כפולה קבועה והזמן ל-100 קמ"ש הוא רק 3.8 שניות. לא גרוע ל-SUV שיכול להגיע לכמעט 300 קמ"ש.

כדי לעצור כזו מסה מהירה צריך בלמים רציניים. כאן BREMBO נכנסת לתמונה עם סט מעצורים אדיר שהוא בעל ערך עיצובי כמו אלוף בהמרת מהירות לחום. הסט של BREMBO משפר את הביצועים של המזראטי בזכות משקל עצמי נמוך ביותר, התורם להפחתה במומנט הסיבובי השיורי של מסת הגלגלים. התוצאה: ביצועים מחודדים יותר בהאצה, בבלימה וגם התנהגות כביש משופרת.

 

דודג' צ'רג'ר הלקט

למפלצת השרירים של דודג', המגיעה אלינו בערוצי היבוא המקביל והאישי יש בלמי BREMBO מקוריים עם צלחות בילום בקוטר אדיר של 390 מ"מ. לכאלו צלחות בילום גדולות צריך קליפרים עצומים בהתאם – אלו עם שש בוכנות הנדרשות ללחוץ רפידות בעלות שטח מגע גדול.

למה הצ'ארג'ר הלקט צריך כאלה בלמים משוגעים? פשוט הסתכלו בדף הנתונים: 807 כ"ס ו-98 קג"מ ממנוע V8 בנפח 6.2ל' המונשם עם סופרצ'רג'ר יבבני במיוחד. המכונית ששוקלת 2500 ק"ג תגיע ל-100 קמ"ש בשלוש ורבע שניות בלבד. כשלרשות הנהג יש כמה מצבי נהיגה בהם גם מצב BURNOUT אין על אמריקה!

 

אם אתם חושבים שהגיע הזמן שגם לרכב שלכם תהיה עוצמת בלימה של המכוניות המלהיבות ביותר על הכביש. חשמלית, SUV או מכונית שרירים טהורה – BREMBO תספק את הסחורה עם מיטב טכנולוגיית הבלמים העולמית ובאיכות מוצר הגבוהה ביותר על הכביש.

 

 

כתבות נוספות

לשדרג לצלחות בלימה Dual Cast

אוגוסט 22, 2022

משקל מופחת, צריכת דלק עדיפה, איכות מעולה והסוד של BREMBO

BREMBO מרחיבה את משפחת DUAL CAST עם גרסאות קלות משקל – להחלפה איכותית של צלחות…

קרא עוד
כך תבחרו בלמים מצוינים לימי מסלול

נובמבר 7, 2021

כך תבחרו בלמים מצוינים לימי מסלול

אם אתם צריכים להפיק יותר ממערכת הבלימה ברכב שלכם. יהיה זה על מסלול המירוצים שם…

קרא עוד
קו מוצרי הבלימה של BREMBO מתרחב

דצמבר 18, 2022

קו מוצרי הבלימה של BREMBO מתרחב

הגיע הזמן לשדרג ל-BREMBO המחיר יפתיע גם אתכם. BREMBO הציגה לאחרונה את האסטרטגיה החדשה שלה…

קרא עוד