X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

הקליפרים הצבעוניים ממשפחת XTRA

תן קצת צבע בחיים שלך עם קליפרים צבעוניים מבית BREMBO

• יוני 28, 2022

עם נגיעה של ייחודיות ואסתטיקה וללא פשרות בתחום הביצועים והאיכות סדרת הקליפרים הצבעוניים XTRA מבית BREMBO משדרגים לא רק את הבלימה אלא גם את אפקט ההגעה.

 
 

זה ממש נחמד שיש לך קופרה מגניבה, או אולי RS נבחנית אבל איך אתה יכול להראות את הפרצוף במפגש אם אין התאמת צבעים עם הקליפרים שם למטה בעומק של חישוק הגלגל המעוצב. הקליפרים הטובים בעולם, אלה של BREMBO, מסורתית מגיעים בצבע אדום. אדום, שמשדרג כל ג'נאט ומספק למי שמביט ברכב (וקצת מבין) שיש כאן צמד נשכני צלחות רציניים ויותר מזה, שהנהג יודע את העבודה כשהכביש הישר הופך להיות ממש מפותל והררי. כמו שאנחנו אוהבים. אבל…

אין מצב שתגיע למפגש ולבייבי שלך אין משהו מיוחד. משהו שיספר שהיא רק שלך עם הנגיעה האישית וקריצה של טעם טוב. כמו למשל התאמת צבע הקליפר, לזה של מראות הצד, ידיות הדלת והספויילר האחורי החצוף. רגע! זה לא הכל. תחליף את הקליפר הסדרתי והמיוזע שלך בקליפר XTRA קל, חזק ונשכן יותר מהמקורי ותקבל לא רק לוק אלא גם ביצועי בלימה משופרים. או שתלך all in ונצל את החלפת הבלמים הקרובה לעלות על סט XTRA  על-מלא עם צלחות בילום ורפידות מבית BREMBO.

BREMBO החברה המובילה בפיתוח ויצור של מערכות בלמים מתקדמות לרכב, משיקה את הליין הלוהט ביותר שלה של קליפרים (אותו סט בוכנות הלוחץ את רפידות הבלימה לצלחת הבלימה) חליפיים: XTRA קליפרים.
הקליפרים המיועדים לדגמים ספורטיביים מובילים ממיטב יצרני הרכב, מביאים גם בשורה אסטטית עם נגיעה של צבע ייחודי ויהיו הבחירה הטבעית לנהגים שוחרי נהיגה שרוצים פתרון קל להתקנה מבלי לוותר על עוצמה וביצועים מובילים. ההשקה של מערכות הבלימה האקסקלוסיביות של BREMBO לשוק השיפורים משלימה את משפחת הרכיבים של XTRA אשר כבר כוללת צלחות בלימה ורפידות בלימה הנושאות את אותו השם.

עם שנים רבות של ניסיון כספקית מערכות הבלימה המקוריות (OE) של יצרניות הרכב המובילות, פיתחה BREMBO את הקליפרים כחלק חילופי שיכנס בקלות במקום הרכיב המקורי שמגיע עם הרכב. מהנדסי BREMBO זכו במשימה של תרגום הידע העצום שיש לחברה כדי ליצור הצעה מעניינת לחלק חליפי ועם דגש מתמשך על מראה מושך. זה הוביל לפיתוח של קו חדש של קליפרים מאלומיניום אשר יספקו את הדרישה הגוברת להתאמה אישית ובמקביל לשמור על מאפייני הליבה של האיכות, אמינות וכמובן ביצועים מובילים. הקליפרים החדשים ממשפחת XTRA מחזקים את הגדרת המשימה של BREMBO להיות "ספק של פתרונות" לצרכים הייחודיים של הנהגים הטובים והקפדניים ביותר.

לנהגים תהיה האופציה לבחור איזה צבע של קליפר יתאים בצורה הטובה ביותר לייחודיות של רכב הפרימיום שלהם או לפרוייקט שעולה וצומח. הגוונים הסטנדרטיים הם: אדום, צהוב, שחור ואפור עם גוונים נוספים בהתאמה אישית ייתכנו בהמשך.

הקליפרים הצבעוניים ממשפחת XTRA יהיו זמינים החל מהקיץ הקרוב ואליך.
הם ישווקו כקיט חילופי הכולל שני קליפרים מאלומיניום ושני סטים של רכיבי-משנה (פינים וקפיצים). לרשימת הדגמים המלאה שיכולים לקבל את הקליפרים הצבעוניים האלה כנסו לכאן

 

כתבות נוספות

מה עושה את BREMBO לבחירה הטובה ביותר גם בראלי דקאר

ינואר 17, 2023

מה עושה את BREMBO לבחירה הטובה ביותר גם בראלי דקאר

אם עד עכשיו התעסקנו עם רכבי כביש מפונקים, כדאי לזכור כי BREMBO אוהבת לשחק בארגז…

קרא עוד
BREMBO מנצחת בלה מאן

פברואר 25, 2021

BREMBO מנצחת בלה מאן – בשבילכם

זהו המבחן הקשוח ביותר שיש למכונית ולמערכת הבלימה של, מ-300 קמ"ש בקצה הישורות ועד לחניה…

קרא עוד

מרץ 3, 2020

תפקיד הבלמים במכונית העתיד החשמלית

כיצד ייסעו מכוניות העתיד החשמליות? השאלה הזו מורכבת: אנחנו יודעים שלמכוניות העתיד יהיו גלגלים, אנחנו…

קרא עוד