X
חדש

מוצרים מתקדמים לאופנועים של חברת brembo

קו מוצרי הבלימה של BREMBO מתרחב

קו מוצרי הבלימה של BREMBO מתרחב

• דצמבר 18, 2022

הגיע הזמן לשדרג ל-BREMBO המחיר יפתיע גם אתכם.

BREMBO הציגה לאחרונה את האסטרטגיה החדשה שלה שבעזרתה היא מכסה טפח נרחב של עולם הרכב. ארבע קבוצות שונות המכסות את הצרכים של כל הלקוחות.

זה לא סוד שמוצרי הבלימה האיכותיים של BREMBO, כל מה בקטלוג המוצרים הנרחב, הם פרי פיתוח בן שנים ארוכות של חדשנות ומחקר. עובדה היא שמרבית מכוניות הקצה, מפרארי ועד טסלה, מצוידות – כבר מקו היצור – במוצרים המעולים שלנו. אלא שההצלחה והאיכות יצרה תפיסה מוטעית בקרב הציבור כי מדובר בחלקים יקרים מאד, בלתי נגישים ובעלי ייעוד ספציפי למכוניות ספורט וביצועים. המציאות מלמדת אותנו אחרת.
BREMBO כל הזמן מפתחת פתרונות חדשניים בתגובה לאבולוציה המתמדת של כלי רכב מודרניים. זה מתכתב גם עם היצע גודל והולך של מוצרים חליפיים שנועדו להיכנס במקומם של רכיבים מקוריים שנשחקו ולתת ללקוחות יכולות טובות ובטוחות יותר מה-OEM של היצרן ובמחירים מפתיעים.
קברניטי BREMBO העולמית החליטו לחלק את כל קטלוג מוצרי הבלימה הנרחב לארבע משפחות מוצרים. כל משפחה מכילה רכיבים שתוכננו לענות על דרישות ספציפיות של לקוחות וסוגים שונים של כלי רכב. המשותף לכולן הוא שאין בהן הנחות באיכות הכוללת הגבוהה, החדשנות והביצועים שבזכותם BREMBO הפכה למקור הטוב ביותר לבלמים.

משפחת ESSENTIAL – הפתרון המושלם למי שמחפש גישה ישירה לרכיבים חליפיים.
בחלקים של משפחת ESSENTIAL יצוק התוכן הטכנולוגי המיוחד של ברמבו שלא מוותרת על הרמה הגבוהה גם במוצרים הצנועים יותר המיועדים לשימוש יומיומי ושוטף. במשפחת המוצרים הזו תמצאו תופי בלימה, רפידות תואמות וסנדלים, רכיבים הידראוליים ואפילו קליפרים משופצים.

משפחת PRIME – קו דגמי פרמיום שנוצר בהתאמה אישית ללקוחות המחפשים את ההתאמה הטובה ביותר למכונית, למסחרית או אפילו למשאית.
מהנדסי BREMBO פיתחו רכיבים חליפיים שיתאימו ספציפית לדגם ולמפרט שלו במטרה לשדרג את המאפיינים של כלי הרכב על ידי התוכן הטכנולוגי הייחודי של BREMBO. משפחת החלקים של PRIME כוללת צלחות בלימה, רפידות בלימה, קליפרים, נוזל בלמים ואבזור היקפי נוסף.

משפחת BEYOND – ללא ספק העתיד הוא בהנעה החדשה. זאת אומרת כלי רכב בעלי הנעה היברידית, חשמלית ואפילו תאי דלק המוזנים במימן. גם בעולם של טכנולוגיות ההנעה החדשות BREMBO ממשיכה ומפתחת מוצרים כשלנגד עיניה עומדת מטרה אחת: שיפור המאפיינים הדינאמיים של כלי הרכב האלה. משפחת המוצרים הזו כוללת קיט EV עם צלחות בלימה בעלות ציפוי מיוחד ורפידות בלימה שהן שקטות במיוחד ועמידות יותר בפני התחמצנות וקורוזיה. המטרה היא לקבל אורך חיים גדול יותר ופעולה שקטה וחלקה יותר. היתרונות של המערכת תורמים להפחתת החתימה הסביבתית הכוללת של המכונית החשמלית. קיט החלקים BEYOND EV אף זכה להכרה ולפרס חדשנות בזכות תרומתו לדור החדש של תחבורה נקיה.

משפחת XTRA – כאן תמצאו את הבחירה האידאלית לנהגים נמרצים המחפשים לשדרג את היכולות האסטטיות והדינאמיות של המכונית שלהם.
נהג שיבחר בחלקים ממשפחת XTRA ייהנה מהמאפיינים הייחודים של האיכות הגבוהה, אמינות והביצועים המופלאים שכה מזוהים עם השם BREMBO. זו בדיוק הסיבה שבזכותה משפחת XTRA היא הבחירה הנחשקת ביותר בקרב מי שרוצה לשים את החלקים הטובים ביותר שיש על מכונית הביצועים שלו. משפחת XTRA כוללת צלחות בלימה קדוחות ומחורצות, רפידות בעלות מקדם חיכוך גבוה, קליפרים צבעוניים חדשים העשויים מאלומיניום קל-משקל וגם נוזל בלמים מתקדם המתאים לתנאים המאתגרים של רכב ספורטיבי.

כל משפחת מוצרים של BEMBO מאגדת בתוכה רכיבים בעלי תכונות דומות, הן במובן של משתמש הקצה והן במיצוב וברמת המחיר בשוק חלקי החילוף. המטרה הסופית של הנהלת החברה היא להנגיש את מוצרי BREMBO לנהגים על בסיס הצרכים הספציפיים שלהם וכן להתאים לדרישות המשתנות של עולם הרכב המשתנה עתה לנגד עינינו.

כתבות נוספות

כשמחליפים בלמים, בוחרים בסדרת האיכות של ברמבו #XTRA

דצמבר 8, 2021

כשמחליפים בלמים, בוחרים בסדרת האיכות של ברמבו XTRA

בטיחות זה הכל! כשמחליפים בלמים, בוחרים בסדרת האיכות של ברמבו XTRA#   בעלי מותגי הרכב…

קרא עוד
פורמולה 1 בבחריין

מאי 10, 2021

פורמולה 1 זה ברמבו

הטכנולוגיה של ברמבו מנצחת שוב.   מתכוננים לעוד עונה של ניצחונות: במרץ האחרון הוזנק בבחריין…

קרא עוד
רפידות ברמבו XTRA-בטיחות של אלופים!

מאי 31, 2022

רפידות ברמבו XTRA-בטיחות של אלופים!

אם יש לכם מכונית ספורטיבית, אתם חייבים את הבלמים החזקים והבטוחים ביותר. רפידות XTRA של…

קרא עוד